onsdag 7 november 2012

Syggelekokle

Cykeln och utrustningen är redan i kungliga hufvudstaden. Kvar är jag som får mentalladda inför stundande crosshelg i Flottsbro. Nu blir det krokigt och backigt, nice. Bästa sättet att ladda är att komma i ett positivt flow genom roliga saker. Chris körde en rolig länk om danska språket mitt i sin bojkottbloggning. Jag har kollat på det varje dag sedan dess och garvat som fan. Speciellt som det är ur NRKs "Ut i vår hage".

Atle Antonsen förgyllde redan tidigare mitt liv i serien "DAG". En norsk/svensk komediproduktion där han spelar nerdekad, desillusionerad psykolog mot bl a Rolf Lassgård och Tuva Novotny.

Nåt annat som är trevligt är att mina gamla husgudar Depeche Mode är på G igen. Stor turne som startar i maj och letar sig till våra breddgrader i mitten av juni. De klassiska festivaldödarna skall spela på Peace&Love i Borlänge, men även på Parken i Köpenhamn.

Så med några goa garv och tunga rytmer så skall man väl landa på Bromma full av energi på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar