tisdag 9 mars 2010

Back in the U.S.S.R


Skall det behövas två vuxna för att få en 1,5-åring att inte springa runt och klättra.

Svar: Ja. Han kör slut på båda två.

Efter att ha kört runt på massa småvägar med bilen, fikat på Brobacka kaffestuga, kört med vagnen i Nolhaga, åkt mera bil, fikat på Landvetter flygplats och kollat på "plaply"(junior vänder på stavelserna) så sket det sig tillslut helt på GBG stadsbibliotek. Sket och sket, blöjan var torr och det var inte bra i detta skede. Det blev ett återbesök på Östra och det verkade finemang igen. Väl hemma somnade lille A och vi firade som vanligt "sunkig måndag". Imorse var lille A inte glad och blöjan var torr. En tallrik fil och 45 minuter senare var vi åter i kollossen i Björkekärr. Sen dess är lille A kvar med mamma U på observation tills imorgon. Jag har tillbringat dagen med dem och läst senaste MC-litteraturen. Kanske en BMW S1000RR när jag är gammal nog...typ 40!


Nu har jag suttit och klippt i videon från Svenska rallyt. Kanske kan bli nåt på youtube snart.


Sen har jag klurat lite kring träningslägret om en månad, men jag skall släppa ifrån mig lite ansvar för att få det bättre. Det är ändå en ständig strävan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar