lördag 20 februari 2010

HiLo

Idag har hela dagen varit ett enda långt träningspass. Först 3 timmar lågintensiv snöskottning.
Sen 1,5 timmar högintensiv cykelträning i djup snö. Folk får så konstiga leenden när jag kommer cyklandes på småvägar runt här hemma. Jag hejar glatt och kör vidare.
Väl hemma igen var det åter dags att skotta ett varv.

Dessutom har jag varit på vinden och kollat takstolarna. All snö har fått flera stora tak kollapsat och vi är inte vana vid 50-60cm som vi fått nu.

Pga all snö har vi skjutit kalaset tills imorgon, alltså min födelsedag.

Lilla M och Mamma U är uppslukade av Nintendo DS. Alltså kan jag göra vad jag vill.
Har slötittat på melodifestivalens deltävling från Göteborg. Sicken skit. Det var schysst förr med en uttagning i Sverige och oftast utländsk final. Nu är man övergödd med dålig musik.
Detta hade Galenskaparna fattat redan för 20år sen.

Men det var inte bättre förr, det är bara värre nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar