torsdag 11 februari 2010

VAB, vinterskrud och värstingsladdar

Stackars lille A, nu har han åkt på en dunderförkylning. Jag stannar hemma med honom. Igår var vi på barnmottagningen i Borås med hans rossliga andning. Det blev inhalering och ny starkare hemmakur. Tyvärr inser inte 1,5åringar sina begränsningar utan kör järnet i alla fall.
Lite vila skulle nog inte skada. Istället marinerar han allt i snor.
Det är onödigt att göra det enkelt för sig.

Vintern håller oss fortfarande oss i ett järngrepp. -15 C i morse, men så otroligt vackert.
Körde en timma cykel i mörker i tisdags. Lätt snöfall, pannlampa och plogade grusvägar. Häftigt!
Å så får jag massa ideér om motionslopp på snö. Det verkar väl rimligt?
Så här vackert ser det ut där jag bor.
Måste delge världen mer bilder från Tabor. Här fryser man inte. Bara händer i kylan, är inte det regelvidrigt?

Sven Nys räds ingen förkylning...atchoo!
Imorgon bär det av till Rallyskolan. Morbror N har lastat av 13kg korv, Linus har laddat med middagar, bussen med 4wd och raggarspinn står startklar. Skall bli kul att träffa rallygänget, muminfigurerna och WRC-eliten igen. På lördag står man i snön och njuter grillat på Fredriksbergssträckan.
Linus har mina nya crossbromsar oxå, men de visar jag nästa gång. FETT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar