lördag 16 januari 2010

Fantastiskt!

Fantastiskt! Positivt ledord för mötet i IKHP-stugan med dess magnifika utsikt.
Får detta gäng fart på svensk Cyclocross som vi vill så lär det bli succe.
Bara Lill-babs crossen på nyårsdagen regerar. Dessutom en cup om 10 deltävlingar och cykel som vintersport. Stålfräckt...eller fantastiskt!
Av min sjukdag fanns en envis hosta och lite matthet kvar. Det försvann när ungarna kastade sig runt min hals när jag kom hem. Idag var den dock tillbaka och när Tullebobarnens hypokondriska morsa drog symptomen för svininfluensan hade jag 9 av 10 och kände mig grymt sjuk.
Nåt annat som får mig att må dåligt är valberedningsarbetet i cykelklubben. Det suger att hela operativa delen av styrelsen avgår och ingen vill ta platserna.

Nu släpper jag det och kollar resten av rockumenären om Roxette på TV.

Imorgon spelar lilla M innebandymatch i Floda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar