fredag 22 januari 2010

Vilken vecka

Det var inte mycket som hamnade på plus efter krisen på jobbet. 8 pers fick sparken, några blir omplacerade och vissa får löneavdrag. Jag hamnar åter i gruvan på skift, inte värsta nitlotten men ingen succe heller.
På plus hamnar dock att jag sökte nytt jobb i Bollebygd. Det vore en stjärnvinst att få jobba med de uppgifterna på hemorten. Hoppas verkligen jag kvalar in. Mamma U som snokade upp det är världens bästa sambo/mamma.
Lille A gillar sitt dagis även om det nog börjar gå upp för honom vad det innebär. Blandade känslor för föräldrarna:)
Lilla M är med sin morsa i Sälen och åker utför för första gången. Det kommer dagliga rapporter
om hennes framsteg i pisten.
Imorgon skall jag ta med junior på Ducceklubbens egen MC-mässa i Göteborg. Han är ju en av de yngsta medlemmarna i klubben. Han hade Socio-nr före han hade person-nr.
Dessutom kommer familjen Disco hit på eftermiddagen, det är roligt. Mr Disco har i veckan släppt ett nytt album med sitt band Dream Evil, så en middag i dessa bråda dagar känns exklusivt.
Min envisa hosta har börjat ge med sig, kanske kan bli lite träning framåt söndag innan CX livestream från Hoogerheide.
Annars står trädfällning på helgens agenda, det är manligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar