lördag 2 januari 2010

Klämma lagg

Så rätt man kan ha. Träningsvärken kom som ett brev på posten, lite sen men den kom.
Det nya året firade vi in med familjen Disco under avslappnade former. Mr Disco drog som vanligt några trevliga anekdoter ur livet.

Nyårsdagen gick i slowmotion precis som på mamma U:s t-shirt. Lilla M och jag såg Alvin och gänget 2 på bio. Charmig film. Sen åt hela familjen pizza innan vi bjöds på fika hos morföräldrarna. Då passade jag på att rusa in och se slutet på GVA Troffe Grote preijs Sven Nys.
Nys tog själv hem spelet men skuggades hela tiden av Stybar.

Idag fick jag nog av träningsvärk, kalas och stillasittande. Drog på lite Swix blå och tog en skidtur runt spåret i Hindås. -9, sol och massa folk ute, jag gillar det. Eftersom jag inte stått på skidor sedan Öppet Spår 2004 var det lite ringrostigt, men jag fick mersmak och förmodligen mer träningsvärk. Kanske kör ett pass imorgon också.
På eftermiddagen kom tjocka släkten på lilla M:s försenade födelsedagskalas.

Nu är det bara ett kalas kvar som är inbokat och det är imorgon hos mormor A. Samtidigt som det är CX livestream. Får bli låg socialnivå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar